۲۰۰ مخزن شن و نمک در معابر منطقه شش جانمایی شد

شهردار منطقه۶ گفت: ۲۰۰ مخزن شن و نمک در سطح منطقه برای استفاده شهروندان و مهار یخ زدایی به منظور جلوگیری از لغزندگی در معابر منطقه شش تعبیه شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضامحمدی شهردار منطقه در خصوص آغاز اقدامات لازم جهت آمادگی و مقابله با آب گرفتگی و یخبندان در فصل زمستان گفت: معاونت خدمات شهری منطقه اقدام به توزیع مخازن همچنین کیسه های شن مخصوص جهت استقرار در ۲۰۰ نقطه حساس و پرتردد منطقه کرده است.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به آمادگی کامل منطقه شش برای مدیریت بارش برف و یخ زدگی معابر افزود: این اقدام در اخذ مشارکت مردمی در مدیریت حوادث احتمالی در فصل زمستان تاثیرگذار است، ما امکانات لازم برای اینکه در مواقع بحران بلافاصله مداخله اولیه توسط مردم تا رسیدن نیروهای خدمت رسان شهر صورت پذیرد را فراهم کردیم.


عبور لذت بخش از فصل زمستان در قلب پایتخت


وی در ادامه با اعلام اینکه ۶ محل دپوی اصلی شن در منطقه در نظر گرفته شده است اظهار کرد: محل دپوی شن در ناحیه یک دروازه دولت، ناحیه دو کوچه رهنما، ناحیه سه میرزای شیرازی کوچه عزیزاللهی، ناحیه۴ خیابان بیست و هفتم کردستان روبروی تره بار و ناحیه ۵ خیابان حضرت ولیعصر (عج) روبروی کوچه پناه، جنب زمین ورزشی در نظر گرفته شده است.

محمدی در پایان با اشاره به حضور فعال عوامل سایت برف روبی و تجهیز ماشین آلات در معابر در فصل بارش و زمستان گفت:گروه های عملیاتی برای خدمت رسانی در مواقع بحرانی مشخص شده است، آماده خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان برای ایجاد سهولت تردد آنان در مواقع بارش هستیم. امیدواریم این اقدامات گذر از فصل زمستان را برای شهروندان قلب پایتخت بدون مشکل و لذت بخش تر از سالهای گذشته سازد.

انتهای پیام 

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 29270

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =