برگزاری نشست هم‌اندیشی شهردار منطقه ۸ با شورایاران

نشست هم‌اندیشی شهردارمنطقه۸ با اعضای هئیت‌ رئیسه و دبیران شورایاری محلات منطقه۸ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه۸، در این نشست فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ و معاونین بعد از شنیدن پیشنهادها، نقطه نظرات و اولویت‌های دبیر شورایاران و اعضای هیئت رئیسه‌ در کارگروهای تخصصی عمران و ترافیک، اجتماعی فرهنگی، ایده پردازی و نوآوری، شهرسازی، برنامه و بوجه، سلامت محیط زیست و خدمات شهری، پاسخگوی شورایاران بودند.

شهردار منطقه۸ در این نشست گفت: با تعهد به شهر و شهروندان و مشارکت شورایاران به عنوان یکی از معتمدین محلات، اولویت‌ها در منطقه شناسایی و هدف‌گذاری می‌شود.

 محسن‌ حدادیان رابط دبیران شورایاری منطقه۸ در این نشست به نمایندگی از شورایاران منطقه گفت: با توجه به این‌که شهردار منطقه مدت ۲ ماه است که مسئولیت مدیریت منطقه را عهده‌دار شده‌ است، در شناخت و احصاء مشکلات منطقه و ارتباط با نهادها، روحانیون، بسیجیان، مدیران، گروهای موثر و شورایاران و معتمدین محله عملکرد بسیار مطلوبی داشته و محلات و مسجد مورد توجه شهردار بوده است.

او افزود: ۱۱۷ شورایار، در منطقه۸ به صورت داوطلبانه در تمامی حوزه‌ها به صورت تعاملی در کنار مدیریت شهری هستند تا شاهد ارائه خدمات شایسته‌ به شهروندان باشیم.

همچنین در پایان این جلسه شهردارمنطقه۸ بر برگزاری جلسات منظم در خصوص احصاء چالش‌های شهری در کارگروهای تخصصی تاکید کرد و مقرر شد درخواست‌های شورایاران به عنوان یکی از معتمدین و نمایندگان شهروندان در محلات منطقه۸ در سطح اول در نواحی سه‌گانه مرتفع و در صورت نیاز به شهرداری منطقه ارجاع شود.

۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 14621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =