فرزندان شهدا باید روایتگر پدرانشان باشند

مشاور شهردار تهران گفت: فرزندان شهدا باید همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر روایت جزییات زندگی شهدا تاکید دارند برای فراموش نشدن و زنده نگهداشتن این روایت ها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدجواد تاجیک مشاور و دستیار شهردار تهران در مراسم دیدار فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تهران(همایش شاهدان شهر) با علیرضا زاکانی شهردار تهران که صبح یکشنبه- ۳۰ آبان- در برج میلاد برگزار شد، گفت: شما ۶۳۰ نفر فرزندان شهید شاغل در شهرداری، ذخیره بزرگ این مجموعه هستید و امیدواریم این ذخیره کمک کند که ما در مسیر خدمت به شهروندان و مدیریت جهادی شهرداری تهران موفق باشیم.
مشاور و دستیار شهردار تهران افزود: رهبر معظم انقلاب بر روایت جزییات زندگی شهدا و اتفاقاتی که انقلاب را از گذرگاه ها عبور داده و باعث امیدواری مردم شده تاکید دارند. 
تاجیک ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب دست هایی درکار است که این روایتگری ها را خاموش کند و فرزندان شهید باید این روایت ها را بگویند و بنویسند.

او بیان کرد: شهردار تهران نیز ذخیره ای است که همرزم پدران شما بوده و ارزش این مسیر را درک می کند. ما وظیفه خود می‌دانستیم که در طلیعه دوره جدید شهرداری این دیدار و اتفاق را رقم بزنیم و نوکری شما را بزرگترین افتخار زندگی خود می دانیم. چند فرزند شهید مدافع حرم و  همسران شهدای مدافع نیز در شهرداری تهران هستند که مایه افتخار این مجموعه اند.

او همچنین از برگزاری همایش رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و  مدافع حرم در آینده ای نزدیک خبر داد.

۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 14631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =