اجرای پویش نذر خون در منطقه۲

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۲ با تشریح برنامه های هفته بسیج مستضعفین گفت: اجرای پویش نذر خون ، رونمایی از تمثال شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،علی بیات با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، رونمایی از تمثال شهدا  و عطرافشانی و گلباران گلزار  شهدا  از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

او افزود: طرح برکت علوی در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد طرح مواسات و کمک مؤمنانه برای یاری‌ رساندن به افراد کم‌بضاعت ، همزمان با هفته بسیج اجرا می‌شود.

بیات با اشاره به اینکه به منظور تبیین ارزش های بسیج، مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت بسیج برگزار می شود، عنوان کرد:  برگزاری مسابقات ورزشی و  برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ساختمان منطقه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

او با بیان اینکه همه برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود، افزود:  پویش نذر خون و طرح غربالگری دیابت از برنامه های شاخص هفته بسیج است.

به گفته او؛ فضاسازی محیطی ، حضور در نمایشگاه شجره طیبه و اهدای گل به کارکنان و مراجعان از دیگراقدامات است.

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 14681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =