تشریح ویژه برنامه های هفته بسیج در منطقه۲۱

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ از اجرای ویژه برنامه های متنوع به مناسبت هفته بسیج از ۳۰ آبان لغایت ۶ آذر در محله های ۱۳گانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مصطفی بیگی با بیان خبر فوق گفت: هویت بخشی به سیمای بصری شهر از طریق فضاسازی مناسب منطقه شامل سرای محلات، مساجد و مدارس؛ برگزاری یادواره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافعین حرم با همکاری مساجد و پایگاه  های بسیج، تجلیل شهرداران منطقه و نواحی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تکریم چهره های شاخص بسیجی در هر محله در حوزه های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی از جمله مهم ترین اقدامات هفته بسیج در منطقه۲۱ است.

او ادامه داد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای گمنام سطح منطقه۲۱، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر هفته بسیج با مشارکت سرای محلات، مساجد، پایگاه بسیج و گروه های جهادی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوعات جنگ نرم، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی در طول هفته بسیج از دیگر بخش های اجرایی است.

بیگی افزود: از دیگر ویژه برنامه های هفته بسیج در منطقه۲۱ می توان به اکران فیلم های سینمایی ارزشی در فضاهای فرهنگی سطح منطقه و تولید محتوای مجازی شامل پوستر، عکس نوشته، کلیپ، فتوکلیپ، اینفوگرافی و موشن گرافی با موضوع دستاورد ها و خدمات بسیج در طول دوره انقلاب اشاره کرد.

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 14697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =