برپایی یادواره شهدا و تجلیل از فعالان بسیجی منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و پایگاه های بسیج منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: این ویژه برنامه ها در راستای گرامیداشت جایگاه بسیج و تبیین نقش تعیین کننده و دستاوردهای این نهاد انقلابی تا ۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به این برنامه ها افزود: از مهمترین برنامه های این هفته برگزاری همایش بزرگداشت هفته بسیج با عنوان «بسیج، جهاد مقدس می باشد» در سالن پردیس تئاتر تهران است که روز چهارشنبه با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر برگزار و از فعالان عرصه بسیج تقدیر می شود.

به گفته صباغ، برگزاری برنامه یادواره شهدای دفاع مقدس و تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگر، تقدیر از چهره های شاخص بسیج محله در حوزه های فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی و به ویژه دست اندرکاران طرح واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این هفته انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ادامه داد: برپایی برنامه نمایشگاه عکس در ایستگاه های مترو، برگزاری نمایشگاه کتاب، اکران فیلم های سینمایی ارزشی در سرای محلات، برپایی جشن بزرگ گرامیداشت هفته بسیج با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برپایی همایش پیاده روی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط ورزشکاران و مربیان ایستگاه های شهروندی از مهم ترین برنامه های این ایام است که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسیج منطقه به اجرا در می آید.

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 14700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =