ضرورت پررنگ سازی نقش مردم در امورات اجتماعی

جلسه هم اندیشی مسئولان نهادهای خدمات رسان منطقه ۱۷ در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، در این جلسه پیرگزی معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸، رضا شنگی شهردار منطقه، مجید متین راسخ رئیس دادگاه کیفری ۱ استان تهران  و سایر مدیران نهادهای دولتی حضور داشتند.

در این جلسه صبحگاهی که با موضوع پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه تشکیل شده است، مسئولان به گفت وگو در خصوص چالش های کنونی و پیش روی منطقه پرداختند تا ضمن طرح مشکلات به شکل تخصصی با ایجاد هم افزایی میان مسئولان پس از بررسی نسبت به رفع مسائل اقدامات لازم صورت گیرد.

رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ در جلسه هم اندیشی پیرامون پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه گفت: چند ماه است که دفتر پیشگیری از وقوع جرم در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه با همکاری دادسرای ناحیه ۱۸ برپا شده است تا شهروندان از خدمات قضایی و مشاوره حقوقی بهره مند شوند.

او افزود: اندیشه حضرت امام (ره) را که مطالعه می کنیم از توجه حضرت امام (ره) به نقش مردم در مشارکت های اجتماعی و مردم سالاری دینی آگاه می شویم، رهبر انقلاب نیز بحث مشارکت مردمی را مورد توجه شان قرار دارد .

شنگی ادامه داد: هر وقت مشارکت مردم در امور بالا بود شاهد اتفاقات بزرگ بوده ایم و این در حالی است که اگر نقش مردم کاهش پیدا کند به اهداف مان نخواهیم رسید.

 شهردار منطقه ۱۷ عنوان کرد: باید فعالیت مان را افزایش دهیم تا حال مردم بهتر شود و برای امورات اجتماعی مشارکت مردم را بالا ببریم.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 14724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =