تشکیل کارگروه مشترک برای ارائه ایده‌های نوآورانه در حوزه پسماند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان مدیریت پسماند طی تفاهم نامه‌ای مشترک کارگروهی برای ارائه ایده‌های نوآورانه در حوزه پسماند تشکیل می‌دهند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، امیرحسن جعفری ورامینی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند با اشاره به نشستی که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار شد، گفت: این جلسه پیرو تفاهم نامه میان شهردار تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار و مقرر شد تا نسبت به ورود شرکت‌های دانش بنیان و به کارگیری تکنولوژی‌های جدید در شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف اقدامات مناسبی صورت گیرد.
او افزود: در راستای تاکید شهردار تهران بر این موضوع و هدف‌گذاری حرکت در مسیر شهر هوشمند و  فناور، ما هم در سازمان مدیریت پسماند از ایده‌های جدید برای اینکه چالش‌های پیش رو را در سازمان مدیریت پسماند شهردازی تهران به حداقل برسانیم استقبال می‌کنیم.  
جعفری ادامه داد: پس از این نشست، مقرر شد تا با تشکیل کارگروه مشترک نیازهای مدیریت پسماند را مشخص و ارائه کنیم و معاونت علمی و فناوری هم متناسب با نیازهای ما ایده‌ها را شناسایی و با حمایت مالی و فنی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه محیط زیست و مدیریت پسماند، این فرآیند همکاری و هوشمندسازی را تسهیل کند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند افزود: ما هم اگر طرحی قابلیت اجرا داشته باشد تضمین خواهیم کرد که از تولیدات و تکنولوژی و خدمات آن‌ها بهره گرفته و از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنیم.
او در پایان گفت: این ایده‌ها از تولید و جمع‌آوری در مبدا تا مرحله پایانی یعنی دفع و دفن خواهد بود و ما از ایده‌های فناورانه در همه این حوزه‌ها بهره خواهیم برد.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 14728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =