منطقه ۱۶ همگام با بسیج مردمی گام بر می دارد

شهردار منطقه ۱۶ از اجرای ویژه برنامه های هفته بسیج مستضعفین در منطقه دارالشهدای دانش آموزی شهر تهران با رویکرد رضایت مردمی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی ضمن تبریک این هفته که از ۳۰ آبان ماه آغاز و تا ۶ آذر ماه ادامه دارد، گفت: این برنامه ها تبلوری از تحقق آرمان های انقلاب است و با هدف تعمیق آموزه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد بسیج، معرفی بسیج به عنوان نهاد موثر در پیشرفت ایران اسلامی و یادگار امام راحل، معرفی الگوهای ناب سبک زندگی ایرانی اسلامی در سیره عملی بسیجیان و پاسداشت ایثارگری بسیجیان عزیز در برهه های گوناگون از جمله دفاع مقدس، سازندگی و جهاد علمی... با رویکرد مسجد محوری و مردم مدار در محلات نه گانه اجرا می شود.

او افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد ملی کرونا، همکاری و هماهنگی با نواحی بسیج منطقه در اجرای برنامه ها، حفظ و پررنگ کردن فضای مردمی برنامه های پیش بینی شده، رعایت الزامات قانونی و حدود شرعی در اجرای برنامه ها، تاکید بر اخلاص، توکل، ابتکار و قانون گرایی به عنوان مولفه های اصلی بسیج در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی و معرفی بسیج به عنوان قدرت نرم انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم از نکاتی است که باید در اجرای برنامه ها در دستور کار قرار گیرد.

محمد مهدی پورآقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز در تشریح برنامه ها گفت: هویت بخشی به سیمای بصری منطقه، برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از چهره های شاخص بسیجی، عطرافشانی مزار شهدای گمنام، برگزاری نمایشگاه عکس در سرای محلات نه گانه، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات جنگ نرم و دفاع مقدس، تولید محتوا در فضای مجازی و ... از جمله برنامه های این معاونت است و همه روزه در این ایام شهردار منطقه با حضور در مساجد و پایگاه های بسیج از روند اجرای این برنامه ها آگاه می شود.

او افزود: همایش نماز، نشست فصلی ائمه جماعات منطقه و تجلیل از بسیجیان منطقه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه ویژه برنامه های مهمی است که روز پنجشنبه ۴ آذر ماه سال جاری ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه برگزار می شود.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 14731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =