۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 14742
نیروهای شهرداری تهران با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا از نیروهای شهرداری تهران خواست که با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده در بیست و ششمین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتصابات در شهرداری تهران گفت: فرآیند استخدام مراحلی دارد. در واقع ما عملکرد نیروهای موجود شهرداری را در کانون ارزیابی مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت بعضی در جایگاه خود تثبیت شدند و درباره برخی از سمت ها بعد از جمع بندی کانون و معاونت های مربوطه گزینه دیگری انتخاب شد.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر اولین هدف همه معاونین شهرداری تهران این است که نیروهای موجود را مورد ارزیابی قرار دهند و در صورت عملکرد مناسب، افراد توانمند را تثبیت کنند. لذا خطاب به همه نیروهای شهرداری عرض می کنم با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند و افرادی که عملکرد مثبتی داشتند حتما تثبیت می شوند. نکته دیگر این است مدیرانی که به هر دلیلی جا به جا شدند جابه جایی آن ها با تکریم صورت گرفته و جایگاه کارشناسی آن ها حفظ شده و حتما در جای مناسب از ظرفیت آن ها استفاده خواهد شد.

فروزنده افزود: این صحبت ها از این باب گفت شد که ثبات ایجاد شود و همه معاونت ها از جمله معاونت منابع انسانی که وظیفه حفظ و صیانت از نیروها را دارد به این نکته توجه داشته باشد.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 14742

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =