بررسی احداث یک ایستگاه مترو در ادامه خط ۴

طی بازدید شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران این منطقه ، احداث یک ایستگاه مترو در ادامه خط ۴ مترو، بررسی و امکان سنجی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، با توجه به عبور خط ۴ مترو از محدوده منطقه۱۳ و  اجرای طرح ساخت و توسعه ایستگاه های  مترو از این خط در سیزدهمین تکه پایتخت، صبح امروز، علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران از محدوده میدان شهید برادران رحیمی، فلکه اطلاعات و ابتدای بزرگراه شهید باقری واقع در ناحیه۴ بازدید کردند.
طی این بازدید که در راستای طرح  توسعه خط ۴ مترو در منطقه۱۳  صورت گرفت، معارضات ملکی به منظور تسریع در آغاز عملیات احداث ایستگاه مترو و هواکش های میان طولی بررسی شد.
شهردار منطقه۱۳ در حاشیه این بازدید گفت: توسعه خط چهار مترو در منطقه۱۳ به بهره‌برداری بهتر از این خط، تسهیل دسترسی شهروندان به سایر شیوه‌های حمل و نقلی و همچنین کاهش ترافیک در محدوده کمک کرده و در نظر داریم با هماهنگی شرکت توسعه مترو، اجرای این طرح را تسریع کنیم.
فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط ۴ از میدان شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراه‌های شهید سلیمانی و شهید باقری امتداد پیدا خواهد کرد تا پهنه شرقی تهران از مواهب سیستم حمل و نقل ریلی زیرزمینی بیشتر بهره‌مند شود. این طرح از میدان شهید کلاهدوز تا پردیس شهید عباسپور (منطقه حکیمیه) امتداد دارد.

۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر: 14746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =