بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سرلوحه خدمات رسانی به مردم است

با حضور شهردار منطقه۲۱ و معاونین و مدیران ارشد، مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه گفت: تشکیل جلسات تودیع و معارفه بیانگر اصل مهمی به نام تحول و حرکت است. جابجایی افراد در نظام اداری بدین معنی نیست که در افراد ناتوانی و عدم شایستگی دیده شده بلکه به این معناست تا از توانمندی آنان در جایگاه دیگری بهره برداری شود.

او ادامه داد: از زحمات و تلاش‌های آقای روحی در مدت سرپرستی شان تشکر می کنم، خداوند را شاکرم که توفیق خدمت رسانی را در اختیار همکار جدید آقای میرزاعلی که تجربه‌های مدیریتی کلان را بر عهده داشته‌اند، نهاده است.

کاشانی پور بیان کرد: به نوبه خود، نگاهی تحولی به تمامی حوزه های مدیریتی دارم و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز سند و راهگشای همه ما در این مسیر است. مبنای فکری مدیران در مجموعه شهرداری باید بر اصول تحول و تغییر استوار باشد.

او افزود: در مسیر انجام وظایف محوله دو هدف کلی مدنظر است؛ اول اینکه تمام اقدامات به نحو احسن صورت پذیرد و دوم اینکه کام شهروندان در اثر این مدیریت و خدمت رسانی مطلوب، شیرین شود و رضایتمندی حداکثری تحقق یابد.

کاشانی پور تاکید کرد: بنا به فرموده امام صادق(ع)؛ هرکس دو روزش، یکسان باشد زیان‌کار است. مدیران در مجموعه مدیریت شهری باید این فرموده ارزشمند را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و در امر خدمت رسانی هر روز بهتر از دیروز عمل کنند.

در پایان این مراسم؛ حمیدرضا میرزاعلی به عنوان سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری منطقه۲۱ معرفی و از زحمات مهدی روحی سرپرست پیشین تجلیل شد.

۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
کد خبر: 14808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =