گام دوم انقلاب از جوانان پرتلاش تشکیل شده است

شهردار منطقه یک گفت: گام دوم انقلاب از جوانان پرانگیزه و آماده تلاش جهادی تشکیل شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی در نشست صمیمی با اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهرداری این منطقه که به مناسبت هفته بسیج  برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: ارتباطات در مدیریت شهری کنونی با نگاه جدیدی که با حضور علیرضا زاکانی، برادر بسیجی به وجود آمده، دلی است و ما نیز به نیروهای بسیجی منطقه به غیر از نگاه سازمانی، نگاه دلی داریم. به همین دلیل نیاز است در ماموریت ها همراه مدیریت شهری باشید و ما را در اجرای فعالیت ها همراهی کنید.


او خطاب به نیروهای بسیجی منطقه گفت: از همه لحظات برای خدمات رسانی به شهروندان استفاده کنید و جایی که مشغول کار هستید را یک سنگر بدانید و با وحدت و همدلی برای جلب رضایت شهروندان تلاش کنید.


حسام سلطانی فرمانده پایگاه بسیج شهرداری منطقه یک نیز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به ارایه گزارش از عملکرد این حوزه پرداخت و گفت: یک هزار و ۱۵۳ نفر از نیروهای شهرداری منطقه یک بسیجی هستند که بیش از ۴۹ در صد آنها عادی و ۵۰ درصد عضو فعال هستند.


او با اشاره به اقدامات انجام شده افزود: در حوزه فرهنگی اقداماتی چون برگزاری مناسبت ها، فضاسازی های محیطی، غبار روبی اماکن متبرکه ، ایستگاه های صلواتی، اردوهای زیارتی، تعامل با نهادها و در حوزه سازندگی برپایی پایگاه انتقال خون، کمک به سیل زدگان، مرمت و بازسازی منازل شهدا و در بخش خواهران نشست های آموزشی چراغ خانه، تکریم همسر وفرزندان شهدای مقاومت و... اجرا شده است.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 14822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =