اکران شعار «بسیج پاره تن مردم» روی دو هزار و ۵۰۰ سازه تبلیغاتی

مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت:،همزمان با هفته بسیج طرح های فرهنگی بسیاری به صورت گسترده و با شعار «بسیج پاره تن مردم» روی سازه های تبلیغاتی شهر اکران شد.

به گزارش شهر و به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی با اعلام این خبر گفت: هفته بسیج فرصتی برای بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بر همین اساس، سازمان زیباسازی شهر تهران نیز بنا بر رسالت فرهنگی خود، سازه های تبلیغات محیطی را به تصاویر شهدا و مضامین متناسب با این رویداد مزین کرده است.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ این سازمان دو هزار و ۵۰۰ سازه اعم از عرشه پل، بیلبورد، پرتابل و استرابورد را به اکران طرح های فرهنگی مربوط به این هفته اختصاص داده است.
صیادی با اشاره به آثار اکران شده روی  این سازه ها، گفت: طرح های اکران شده علاوه بر تصاویری از شهدای دفاع از حرم و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، حاوی تصاویر و مضامینی با موضوع ولایتمداری، عاشق ایران بودن و مدافعین سلامت است.
او افزود: علاوه بر ۲۲منطقه شهرداری تهران که طرح های ارسالی این سازمان را اکران کرده اند، تعدادی از سازه های تبلیغات تجاری نیز به این امر اختصاص یافته است که در مجموع دو هزار و ۵۰۰ نقطه در سطح شهر توسط سازمان زیباسازی به اکران طرح های ویژه هفته بسیج اختصاص داده شده است.
گفتنی است؛ بسیج مستضعفان در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 14835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =