برگزاری مراسم «یادواره شهدای محله شیوا» در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ در یادواره شهدای محله شیوا، بسیجیان را نیروی کارآمد در همه عرصه ها دانست و استفاده از این ظرفیت محلی در جهت جلب مشارکت شهروندان را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمدامین سالاری پور در این مراسم گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی برای همه میدان ها و تمامی عرصه های کشور کارآمد و راهگشاست.

سالاری پور خدمت بی منت را جلوه ای از فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی برشمرد و افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی محلات از اولویت های مدیریت شهری است تا با هم افزایی و بهره گیری از پتانسیل های محلی، خدمت رسانی به شهروندان دوچندان شود.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان و افزایش حس تعلق به محلات خاطرنشان کرد: به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام منطقه در دستور کار قرار دارد و روند تسریع عملیات اجرایی آنها با اهتمام ویژه درحال پیگیری است.

تشییع پیکر شهید گمنام، تجلیل از خانواده های معظم شهید و اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، حماسی و مداحی خوانی از دیگر برنامه های یادواره یکصد شهید دارالمومنین تهران بود.

این مراسم با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، سرهنگ سالاری کیا معاون اجرایی سپاه تهران، شهردار منطقه ۱۴، فرماندهی سپاه شهید محلاتی، سرکلانتر ششم فاتب، مدیران شهری رابط دبیران شورایاری ها و خانواده معظم شهدای دارالمومنین به میزبانی مجموعه ورزشی ایثارگران (محله شیوا) برگزار شد.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 14851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =