کاهش ۴۰ درصدی هزینه های مخابراتی شهرداری منطقه ۱۹

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از تکمیل و راه اندازی تلفن های تحت شبکه (VOIP) در کلیه ساختمان های شهرداری این منطقه خبر داد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، نیما پروین با اشاره به نصب و راه اندازی تلفن های تحت شبکه در سه فاز از سال گذشته عنوان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته، تجهیز همه ساختمان های شهرداری این منطقه به تلفن های VOIP باعث کاهش ۴۰ درصدی هزینه های مخابراتی شده است.
او افزود: بهبود و نوسازی سوئیچ های شبکه در تمام اداره های این شهرداری از دیگر نتایج مهم پیاده سازی سیستم VOIP در منطقه است. ضمن اینکه اختصاص تلفن مجزا به هر کارشناس در شهرداری امکان دسترسی سریع و برقراری ارتباط آسان تر با شخص موردنظر را ایجاد کرده است.
پروین راه اندازی تلفن های مبتنی بر شبکه داخلی (اینترانت) را گامی مهم در راستای توسعه زیرساخت های شهر هوشمند دانست و بیان کرد: نخستین گام هوشمندسازی شهر در گرو مدیریت هوشمندسازی شهر و شهرداری است و درهمین راستا با تجهیز ساختمان های شهرداری منطقه ۱۹ به این سیستم، با نصب ۶۷۰ گوشی VOIP در ساختمان ها، بستر تحقق شهر هوشمند در این منطقه مهیا شده است.
او گفت: به منظور پیاده سازی این سیستم هیچ گونه هزینه ای بر شهرداری این منطقه تحمیل نشده و در همین راستا نیز این حوزه با استفاده از زیرساخت ها و گوشی های تلفنی که از طریق سازمان فناوری شهرداری تهران در اختیار منطقه قرار گرفته، اقدام به تجهیز اداره ها به سیستم VOIP کرده است.
به گفته پروین؛ تمامی تلفن های تحت شبکه به صورت متمرکز از یک جا مدیریت و توسط سازمان فناوری اطلاعات کنترل می شود.  
معاون شهردار منطقه ۱۹ ادامه داد: کلیه شماره تماس های جدید حوزه ها و نواحی با سرشماره ۵ رقمی ۴۳۰۰۰ در پرتال داخلی شهرداری این منطقه به منظور دسترسی راحت تر شهروندان ثبت شده است.
 

۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 14898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =