خدمات شهید فخری‌زاده پس از شهادت وی هم ادامه دارد

علیرضا زاکانی با حضور در خانه شهید محسن فخری‌زاده با خانواده این دانشمند شهید هسته‌ای دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار شهر علیرضا زاکانی شهردار تهران در اولین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده با حضور در خانه این شهید والا مقام با خانواده او دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار تهران با بیان این مطلب که فراق این شهید سعید برای همه سخت است گفت: فراق شهید فخری زاده برای خانواده او غیر قابل تصور است، اما شرایط تا زمانی مشخص در دست انسان است و از جایی به بعد دیگر دست انسان نیست.

شهردار تهران با تاکید بر این نکته که تصور این حادثه (شهادت شهید فخری زاده) سخت و غیر قابل تصور افزود: زمانی که خداوند بخواهد و اراده کند تا فردی را بپذیرد او را به بهترین نحو می پذیرد و صبر آن را نیز می دهد.

زاکانی با اشاره به گوشه ای از خاطرات دوران دفاع مقدس ادامه داد: به یاد دارم در زمان جبهه نزدیک به ۱۵ ،۱۶ نفر از رزمندگان شهادت خود را پیش بینی کرده بودند و زمانی که در احوالات ‌شرایط شهید فخری زاده دقت می شود او همانی است که به نقطه ای رسیده بود که دیگر برای او مَنیتی وجود نداشت.

او تصریح کرد: جامعه از یک سو به دلیل نبود و فقدان شهید فخری زاده دچار خسران می شود اما به تعبیر دیگر او حی و حاضر است و خدمات این شهید به جامعه بعد از شهادت زیاد است و انشالله با سید الشهدا محشور باشد و از نعمات الهی بهره ببرد و او نیز نیم نگاهی به ما داشته باشد.

علیرضا زاکانی با بیان این مطلب که عزت، افتخار و هویت خود را از این شهیدان می گیریم گفت: جای شهید فخری زاده بسیار خالی و فقدان او سخت است اما از جایی به بعد خدا فرد را می برد زیرا عشق دو طرفه ای بین خدا و مخلوق شکل می‌گیرد.
انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
کد خبر: 14917

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =