تقدیر وزیر بهداشت از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

وزیر بهداشت در همایش ملی رهاورد خدمت از تلاش‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در زمینه تشکیل ستاد کرونا و راه اندازی کمپین «تهران دوباره جان می‌گیرد» تقدیر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، در متن حکم تقدیر از علی نصیری سرپرست سازمان آمده است:«واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا در ۱۰۰ روز گذشته، سند افتخاری است که فرزندان سربلند کشور عزیزمان  در همه سطوح، نهادها و ارگان‌ها به یادگار گذاشتند که این امر  در سایه همدلی، وفاق ملی و تفکر بسیجی معنا و تجلی پیدا می‌کند. بدین وسیله از خدمات و زحمات ارزشمند شما در نهضت بزرگ واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا  که زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های ناشی از هجمه این ویروس گردیده، تشکر می‌نمایم. از خداوند متعال برای همه خادمان دلسوز مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سلامتی،سعادت و سربلندی مسالت دارم.»

همایش ملی رهاورد خدمت صبح یکشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مقامات لشکری و کشوری در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد.

در این همایش از نمایندگان مجموعه هایی که در امر واکسیناسیون عمومی علیه کرونا نقش دارند، تجلیل شد.

تاکنون ۵۷ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۵۳ نفر دوز اول، ۴۶ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۳۷ نفر دوز دوم و ۹۴۸ هزار و ۱۶۸ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۴ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۵۸ دوز رسید.

در حال حاضر ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز قرار ندارد.

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان در پایگاه‌های ثابت و سیار شهرداری ، با شعار «تهران دوباره جان می‌گیرد» از ابتدای مهرماه فعالیت خود را آغاز کرد .

در قالب این برنامه جهادی، ۱۸ مرکز شهر-خودرو شامل۱۴ مرکز ثابت و ۴ مرکز خودرویی، ۲۲۰ مسجد، ۱۰ خودروی ون، ۱۰ تاکسی، ۲۲ اتوبوس زندگی، و ۲۲ ایستگاه مترو از اول مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از ۲۶۰ هزار دز واکسن در این مراکز تزریق شده است.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 14924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =