مبارزه با تخلفات ساختمانی  از «پالادیوم» کلیدخورد

دو تونل زیرگذر نفررو و ماشین رو بین دوساختمان مجتمع تجاری پالادیوم واقع در منطقه یک تهران مسدود و پلمب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، روز گذشته یکشنبه ۷ آذرماه با حضور عوامل اجرایی و حقوقی شهرداری عملیات مسدود سازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیر گذر مجتمع تجاری پالادیوم بر اساس حکم قطعی ماده ۱۰۰ اجرا شد.

حمید محمودی شهردار ناحیه ۲ منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: روز گذشته، یکشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۰با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه دو، اقدام‌های لازم پیرامون مسدود شدن و مهروموم دو مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر نفررو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

شهردار ناحیه ۲ منطقه یک تهران افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی نسبت به جمع‌آوری و برچیدن شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

محمودی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده ۱۰۰ ارسال‌شده بود در شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رای به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد که مالک این مجتمع نسبت به روی صادرشده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدیدنظر قرار گرفت و اکنون با صدور رای نهایی،حکم اجرا شد.

به گزارش شهر، یکی از شعارهای دوره جدید مدیریت شهری برخورد با تخلفات ساختمانی بود که این اتفاق با دانه درشت‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 14939

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =