طرح «دوشنبه ها با شهر» در منطقه ۲۰ اجرا می شود

طرح دوشنبه ها با شهر با هدف پاسخگویی و رسیدگی میدانی به درخواست های شهروندان با حضور شهردار منطقه ۲۰ در محلات برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، محمدباقر فرهند رئیس روابط عمومی منطقه گفت : به منظور حضور و پاسخگویی میدانی مدیران به شهروندان، طرح «دوشنبه ها با شهر» با همراهی شهردار، معاونین و مدیران مرتبط و تعدادی از مسئولین شهری شهرری با بازدید از مراکز فرهنگی، هنری، اجتماعی، خدماتی و دیدار با خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

فرهند با بیان اینکه این دوشنبه دومین هفته برگزاری این طرح است، افزود : در این طرح یک هفته در میان و روزهای دوشنبه شهردار منطقه ضمن اقامه نماز ظهر و عصر در یکی از مساجد با شهروندان گفتگو می کند و در ادامه با حضور در یکی از مراکز فرهنگی، خدماتی و اجتماعی شهر پای صحبت های فعالین و نخبگان و معتمدین می نشیند. علاوه بر این، از پروژه های محلی به صورت سرزده بازدید می کند.

او اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و اصناف و فعالین رسانه و حضور در یکی از مساجد برای اقامه نماز مغرب و عشاء و گفتگو با شهروندان و همچنین پیگیری مشکلات آنان، بخش پایانی طرح مذکور است.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 14940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =