لزوم بهره گیری از ظرفیت مساجد در تحول محله ها

میز خدمت شهرداری منطقه ۱۵ در راستای دیدارهای مردمی و بی واسطه شهردار منطقه با شهروندان در مسجد امام سجاد (ع) محله رضویه برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در دیدار با شهروندان محله رضویه بر اهمیت نقش محوری مساجد در محله ها تاکید کرد و گفت: مساجد به عنوان مردمی­ ترین و معنوی ­ترین سازمانهای مردم نهاد از ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی در عرصه ­های مختلف اجتماعی فرهنگی در محله در سطح منطقه و ملی برخوردار اند. از این رو اولویت ما در مدیریت شهری مسجدمحوری - محله محوری است و معتقدم برای تحول محله ها نیاز به حضور نیروهای نخبه و معتمدین داریم که در نشست های هم اندیشی با آنها بسیاری از مسائل و مشکلات محله ها احصا می شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ خاستگاه ۲۰۰۰ شهید والامقام دفاع مقدس است، افزود: بازدید ما از محلات با دیدار از خانواده های معظم شهدا آغاز می شود تا به برکت نام معظم شهید و رهنمود های خانواده های گرانقدر آنها در افزایش خدمات به شهروندان توفیق پیدا کنیم.

او به تاکید شهردار محترم تهران در خصوص محله های محروم اشاره و عنوان کرد: ساکنان مومن و ولایی جنوب شرق تهران سهم بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشتند و امیدواریم با خدمت خالصانه مجموعه شهرداری منطقه ۱۵ ، کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهیم.

شهردار منطقه در ادامه به پاسخگویی مسائل و مشکلات شهروندان نظیر سد معبر وانتی ها، وجود ضایعاتی ها، کمبود بانک و مرکز درمانی، وجود معتادان متجاهر و گرمخانه خاوران و احساس نا امنی پرداخت و خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع مشکل محله وظیفه ماست و رسیدگی به تمامی این موضوعات به ویژه  پلمپ ضایعاتی ها و جمع آوری سدمعبر با همکاری  دادستانی و نیروی انتظامی طبق برنامه ریزی انجام می شود.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 14941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =