برگزاری محفل انس با قرآن در منطقه ۵

محفل انس با قرآن یادواره شهدای منطقه۵، یکشنبه شب و پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع امام سجاد(ع) واقع در بلوار اشرفی اصفهانی برگزار شد.

به گزارش شهر وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محفل انس با قرآن یادواره شهدای منطقه۵ یکشنبه شب و پس از نماز مغرب و عشا  در مسجد جامع امام سجاد(ع) با حضور شهردار منطقه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این محفل نورانی که با استقبال پرشور شهروندان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه بود، محمد آخوندی و علی اصغر قائمی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، موسوی بلده رئیس شورای عالی قران شهرداری تهران ، مهدی قره شیخ لو رئیس مرکز امور قرانی سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی نیز حضور داشتند.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در این محفل نورانی طی سخنانی گفت: امیدواریم که فضای منطقه فضایی قرآنی باشد و سطح معنویت منطقه افزایش پیدا کند و این از سیاست های دوره جدید مدیریت شهری و شورای شهر اسلامی شهر تهران است. مصداق این جمله معروف که اگر کاری را بدون بسم الله شروع کنیم ناتمام است، با خدا عهد کردیم این محفل قرآنی نقطه شروع ما برای کارها در منطقه ۵ باشد و امیدوارم به برکت قرآن و با مشارکت و یاری شهروندان بتوانیم عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشیم.

شریفی گفت: ان شاالله به زودی همراه با معاونین در این مساجد پای صحبت های شهروندان خواهیم نشست و در ملاقات مردمی مشکلات آنها را شنیده و برای حل آنها تلاش می کنیم.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 14943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =