انجام غربالگری رایگان ایدز در منطقه ۱۹

تیم آموزشی و غربالگری ایدز با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه به مدت سه روز در منطقه ۱۹ مستقر می شود.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه، با تأکید بر اهمیت آموزش و نقش آن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز گفت: در همین راستا خدمات سلامت محور ایدز بصورت رایگان و با مشارکت انجمن احیای ارزش ها به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز به شهروندان ارائه خواهد شد.  
او افزود: با در نظر گرفتن مؤلفه هایی نظیر محلات آسیب پذیر و تردد بیشتر شهروندان، تیم خدمات غربالگری و مشاوره ایدز جنب مترو عبدل آباد، مترو آزادگان و خلازیر (جنب سرای محله شهید کاظمی) به ترتیب در روزهای نهم، سیزدهم و چهاردهم آذر ماه مستقر خواهد شد.
هدایت همچنین از ارائه آموزش های پیشگیرانه به کارگران خدوم خدمات شهری خبر داد و گفت: با توجه به مواجهه کارگران خدمات شهری با زباله ها و ضرورت ارائه آموزش های لازم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز، برنامه های آموزشی و غربالگری با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران در مراکز اسکان کارگری اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: به مناسبت روز جهانی ایدز، مراکز رایگان مشاوره رفتاری نیز در زمینه اطلاع رسانی درخصوص این بیماری فعال می شوند. آموزش های مجازی نیز در قالب برگزاری وبینار و اشتراک گذاری محتواهای آموزشی در کانال های محلی ارائه می شود.
 

۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 14989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =