اجرای مانور برف روبی در منطقه ۱۴

شهرداری منطقه ۱۴ با اجرای مانور برف روبی و پیش بینی تمهیدات لازم به استقبال فصل زمستان رفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، به منظور آمادگی لازم  برای مدیریت بارش های فصل زمستان و چالش های ناشی از بارندگی، اکیپ های ویژه برف روبی منطقه ۱۴ آغاز به کار کردند.

محمد حسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه حین اجرای این مانور گفت: تمام امکانات موجود به منظور مقابله با حوادث احتمالی در فصل زمستان  به دقت بازبینی و بررسی می شود تا زمان نزولات آسمانی به خصوص بارش برف، خدمات رسانی به شهروندان دارالمومنین بدون مشکل و بی وقفه انجام شود.

فصیح از تشکیل ستاد متشکل از نیروهای انسانی و تجهیزات برای این منظور خبرداد و افزود: این ستاد از هم اکنون در نواحی ششگانه فعالیت کاری خود را آغاز و تا روزهای پایانی اسفند ماه  انجام وظیفه خواهد کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به آمادگی ۴۵۰ کارگر برف روبی و بیش از ۳۰ دستگاه خودروی نمک پاش و ماشین آلات برف روبی چون دستگاه کامیون با تیغه برف روب، دستگاه بابکت، لودر، دستگاه خاور و... اشاره کرد.

به گفته او؛ به منظور مدیریت بارش های سنگین فصلی همه تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در  ۳ سایت اصلی و جایگاه فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی ششگانه منطقه مستقر شده اند.

فصیح  با بیان اینکه  ۱۰ هزار کیسه شن مخصوص در این سایت ها دپو شده است و ۵۰ مخزن زرد رنگ در موقعیت های از قبل تعیین شده مستقر است، گفت: مخازن شن و نمک در ۲۲ محل در سطح منطقه نیز مستقر است و مخازن مذکور و سایت های برف روبی نیز در شرایط بحرانی شارژ می شود.

 گفتنی است؛ مانور برف روبی منطقه ۱۴ به منظور نمایش تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان در مواقع بارش برف با حضور مدیران شهری، عوامل اجرایی و تعامل با پلیس راهور  انجام شد تا تردد در فصول سرد سال و به خصوص هنگام بارش برف بدون هیچ مشکلی در معابر و بزرگراه های این منطقه صورت گیرد.

۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 15004

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =