اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته ملی افراد دارای معلولیت در منطقه ۳

به منظور آگاه‌سازی و ایجاد حساسیت در جامعه نسبت به جامعه توان‌یاب، ویژه‌برنامه‌های متنوعی در روز جهانی و هفته ملی افراد دارای معلولیت در محلات منطقه ۳ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۳، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این باره گفت: این ویژه برنامه ها به صورت جشن، طراحی و اکران طرح های گرافیکی و اطلاع رسانی، معرفی و توسعه کانون های اجتماع محور افراد دارای معلولیت خانه های سلامت، بازدید از مراکز نگهداری آن ها و برگزاری نمایشگاه دستاوردها برگزار می شود.  
او افزود: خاطره گویی دبیران کانون افراد دارای معلولیت در فضای مجازی و برگزاری اردوی یک روزه به همراه خانواده هایشان با هدف کاهش انزوای اجتماعی و حضور آنان در جامعه جزو ویژه برنامه های این رویداد است.  
کمالی نسب گفت: با توجه به شعار امسال با عنوان «نه به محدودیت و حرکت به سوی دنیای فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت» مسوولیت سنگینی را به عهده داریم تا در کنار همه برنامه ریزی ها، رسیدگی به این موضوع را به ویژه در دوران پساکرونا در کانون توجه قرار دهیم.

۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 15044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =