تسریع در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید متوسلیان(فتح)_ باغستان

شهردار منطقه ۲۱ از تسریع در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید متوسلیان(فتح)_ باغستان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مدیران استانی و شهری شرکت کننده در جلسه ای که به دعوت منطقه ۲۱ با هدف تسریع در روند اجرای پروژه تقاطع بزرگراه شهید جاویدالاثر متوسلیان (فتح سابق)-باغستان برگزار شده بود، به بیان موضوعات و موانع پیش روی پروژه پرداخته و درخصوص راهکارهای عملیاتی جهت تداوم و اتمام پروژه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ در ابتدای این جلسه اظهار داشت: از فرصت ها، امکانات و فضایی که خداوند در اختیار خدمتگزاران مردم قرار داده، با نهایت دقت و حساسیت می بایست بهره برد و روند انجام پروژه‌ها را پیگیری کرد تا رضایتمندی شهروندان فراهم آید.

او تاکید کرد: محل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید جاویدالاثر متوسلیان_سه راهی باغستان، مکانی است که عبور و مرور پرحجم وسایل نقلیه سبک و سنگین در آن برقرار است. ترافیک سنگین این محدوده منجر به هدررفت زمان و سوخت می شود و ما وظیفه داریم در سریع ترین زمان ممکن، شرایط حرکت به سمت اتمام پروژه را در جهت خدمت به مردم در این مسیر عبوری مهم فراهم سازیم.

کاشانی پور تصریح کرد: همه باهم و درکنار هم باید تلاش کنیم تا با هم افزایی و استفاده از توان علمی و مهندسی، با بهترین برنامه عملی و فکری و مدیریت جهادی و روحیه بسیجی، سعی بر رفع این مشکل ترافیکی در محدوده بزرگراه شهید جاویدالاثرمتوسلیان_سه راهی باغستان داشته باشیم. 

او با تاکید بر حضور مدیران در بازدید از پروژه اظهار داشت: مدیران ارشد می بایست با حضور فیزیکی و مستمر خود بر سر پروژه های در دست انجام، از نزدیک در جریان روند کارها قرار بگیرند چراکه حضور میدانی مدیران منجر به تحکیم اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در انتهای این جلسه هم اندیشی تصمیمات لازم جهت تسریع در اجرای پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید جاویدالاثر متوسلیان(فتح)_باغستان و اتخاذ تصمیمات راهبردی درخصوص انجام اقداماتی از قبیل انحراف مسیر به تصویب رسید.

۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 15052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =