دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۴

حبیب کاشانی عضو شورای ششم شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۴، در دیداری چهره به چهره پاسخگوی مردم دارالمومنین تهران بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ حبیب کاشانی در جمع مدیران شهری این منطقه گفت: خدمت به مردم، رفع دغدغه ها و رسیدگی به مطالبات شهروندان، فرصت مغتنم و ارزشمندی است که خیر و برکت آن راهگشای بسیاری از مسائل شهری می شود.

کاشانی خدمت به مردم شریف دارالمومنین تهران را افتخاری عظیم برشمرد و افزود: با همت و تلاش مدیران و بدنه اجرایی می توان کارهای بزرگ انجام داد تا زمینه ساز رشد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان شود.

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در تلاش هستیم برای هر منطقه دستورالعمل خاص خودش تعریف شود و بودجه و اعتبار متناسب با شرایط و ظرفیت های لازم اختصاص یابد، افزود: شورا به شهر تهران نگاهی یکپارچه دارد، هرچند رفع کاستی های مناطق جنوبی مورد توجه و اهمیت است.

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز بر توجه بیش از پیش به سرانه های هفتگانه شهری منطقه ۱۴ تاکید کرد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش حس تعلق و رضایتمندی آنها را مهم برشمرد.

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به همراه شهردار منطقه ۱۴ با شهروندان این منطقه دیدار کرد و ضمن بررسی مسائل و درخواست های شهروندی، پاسخگوی آن ها بود.

ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه ۱۴ طی فراخوان قبلی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد.

۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 15054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =