پیش‌بینی ماشین آلات برف‌روب برای ارتفاعات پایتخت/ آماده باش ۱۲۴ ناحیه شهرداری

عطایی درباره آخرین وضعیت معابر همزمان با ادامه بارش باران در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر؛ در تشریح آخرین وضعیت معابر، مسیل ها و انهار با توجه به گذشت چند ساعت از بارش باران در پایتخت گفت: بارش باران از بعد از ظهر امروز به شکل یکنواخت در سطح پایتخت آغاز شد که این بارش باران همراه با کاهش دماست و به همین منظور برای نقاط مشخص در ارتفاعات پایتخت که احتمال تبدیل شدن باران به برف وجود دارد پیش بینی ماشین آلات برف روب شده است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در تمامی ۱۲۴ ناحیه شهر تهران آمادگی کامل از سوی نیروی های ستادی و مناطق وجود دارد و بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی اوج بارش ها از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد جمعه است و از این ساعت به بعد از شدت بارش ها در تهران کاسته می شود.

عطایی ادامه داد: در کنار گشت نیروهای خدمات شهری شهرداری کار رصد مناطق نیز در حال انجام است و تا به این لحظه گزارش خاصی از ابگرفتگی در پایتخت نداشتیم و همزمان با برگ ریزان نیروهای خدمات شهری در حال رفت و روب معابر نیز هستند تا از انتقال برگ ها به انهار و جوی ها جلوگیری شود.

او خاطر نشان کرد: به مانند بارش های گذشته، تعداد نیروهای به کار گرفته شده در بارش های عصر امروز نیز همان تعداد ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری است.

انتهای پیام/

۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 15079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =