اجرای طرح تحول نگهداشت شهر با محوریت خانواده شهدای منطقه ۱۴

طرح «تحول و نگهداشت شهر؛ هر محله یک شهید» از سوی شهرداری منطقه ۱۴ به اجرا در آمده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴،  محمد امین سالاری پور شهردار منطقه گفت: این طرح که با محوریت، محله و منازل شهدا آغاز شده است، با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات، ارتقای کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان به ویژه خانواده شهدای سرافراز هر هفته در محلات مختلف دارالمومنین تهران ادامه خواهد داشت.  

او با بیان اینکه بیشترین کار در این مرحله از جنس خدمات شهری است و بعد از آن حوزه‌های عمرانی و ترافیکی و سایر موضوعات شهری مد نظر قرار می گیرد، افزود: طرح نگهداشت به صورت فنی‌تر و تخصصی تر و با توجه به موضوعات زیربنایی و نیازسنجی پیش خواهد رفت، هر چند اجرای موضوعات جاری طرح نگهداشت نیز همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. 

سالاری پور با اشاره به اینکه در پنجشنبه‌ای که گذشت این طرح در بسیاری از محله های منطقه  به اجرا در آمد، ادامه داد: موضوعات مختلفی چون پاکسازی مناظر شهری از آلودگی های محیطی، نگهداری از زیبایی های بصری، موضوعات عمرانی در معابر و خیابان ها، رسیدگی به فضاهای سبز و هر خدماتی که تحولی در محله نسبت به وضع موجود آن ایجاد کند در این طرح دیده شده است‌.

او با بیان اینکه این اقدامات حوزه های شهری در حوزه نگهداشت شهر از در خانه یک شهید و کوچه‌های پیرامونی خانه شهید در سطح نواحی ششگانه انجام می‌شود، افزود: البته اقدامات فقط مختص آن کوچه  در خانه آن شهید نیست بلکه به عنوان تبرک  فعالیت ها از جلوی در خانه شهید و به نام آن شهید اجرایی و سپس  تمام کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف محل و ناحیه شامل فعالیت‌های نگهداشت خواهند شد.

او در پایان اهمیت خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا را اولویت مهم و اصلی مدیریت شهری برشمرد و بر نظارت بر اجرایی شدن این طرح به منظور رضایت مندی بیشتر خانواده شهدای دارالمومنین به عنوان شهروندان پرافتخار منطقه تاکید کرد.

۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 15132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =