تسریع در روند احداث زیرگذر خط راه‌آهن تهران_ اهواز

شهردار منطقه ۱۷ به همراه تیم مدیریت شهری منطقه از پروژه عمرانی زیرگذر خودروریی خط راه آهن تهران_ اهواز بازدید و دستورات لازم برای تسریع در روند فعالیت عمرانی آن را صادر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه در این خصوص اظهار کرد: خط راه آهن تهران_ اهواز به عنوان مهم ترین خط ریلی کشور به حساب می آید که روزانه ده ها قطار مسافربری و باری از استان های جنوبی کشور به پایتخت تردد دارند، که سه کیلومتر ابتدایی این خط در محدوده منطقه ۱۷ قرار دارد و موجب شده است محلات جنوبی منطقه ۱۷ به واسطه این خط راه آهن به محلات شمالی با مشکل تردد خودرویی مواجه باشند.

او افزود: به همین منظور شهرداری منطقه ۱۷ در نظر دارد برای رفاه حال شهروندان سه زیرگذر خودرویی در طول این سه کیلومتر احداث کند، که خوشبختانه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی همکاری لازم را با شهرداری برای فعالیت عمرانی این پروژه دارد.

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: میلگرد کاری و بتن ریزی این عملیات در حال اتمام است.

شایان ذکر است رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، تمرکز ویژه ای بر سرعت بخشیدن به این پروژه عمرانی دارد تا هر چه زودتر سرعت تردد خودروها از جمله خودروهای امدادی از محلات شمالی به محلات جنوبی منطقه افزایش یابد.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 15153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =