پیگیر حذف ردیف‌های شهرداری در بودجه کشور هستیم

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران درباره بودجه سال آینده کشور و حذف ردیف های بودجه شهرداری ها گفت: شهرداری تهران موضوعات شورا و شهرداری را پیگیری می کند و در همین ارتباط جلساتی نیز برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران یکشنبه- ۱۴ آذر ۱۴۰۰- پیش از آغاز بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه سال آینده شهرداری تهران گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران در زمان مقرر یعنی پایان دی ماه به شورا تقدیم خواهد شد. 
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران درخصوص میزان بودجه سال آینده شهرداری بیان کرد: هنوز رقم بودجه مشخص نیست چرا که ابتدا باید اصلاحیه بودجه را تصویب کنیم و در مرحله بعد نهایتا بودجه سال ۱۴۰۱ بر مبنای اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ بسته شود. جلسات با کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز هنوز برگزار نشده چرا که باید ابتدا اصلاحیه انجام شود. 
فروزنده در پاسخ به سوالی در خصوص انتقادات شورا و شهرداری تهران درباره بودجه سال آینده کشور و حذف ردیف های بودجه شهرداری ها عنوان کرد: شهرداری تهران به طور جد موضوعات شورا و شهرداری را پیگیری می کند و در همین ارتباط جلساتی نیز برگزار شده است.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیست و نهمین جلسه شورا گفت: ۱۲ آذر روز جهانی معلولین است و در کشور ما هم سالهاست به این مناسبت پرداخته می شود و امیدواریم که همه دستگاه ها و کسانی که در این زمینه می‌توانند کاری انجام دهند یا براساس وظیفه باید کاری انجام دهند برنامه های خوبی را به اجرا بگذارند. 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در شهرداری تهران سال هاست تلاش هایی شده هر چند این تلاش ها کامل نبوده و به نتایج مطلوبی هنوز نرسیده اما تلاش های آغاز شده و انشاءالله با هماهنگی و با همکاری شورا و شهرداری و با تلاش فعالان جامعه معلولین این تلاش ها تکمیل شود. 
چمران افزود:  روز معلولین را گرامی می داریم و امیدواریم به گونه ای در شهر جلو برویم که معلولی در شهر برای انجام فعالیت های روزمره خود احساس ناراحتی نداشته باشد و همانند دیگران  بتواند وظایف خود را انجام دهد. 
او بیان کرد: انشاءالله با همت همه بتوانیم قدم های بزرگی در این زمینه برداریم. 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور شهردار تهران در برنامه شب گذشته به مناسبت روز معلولین گفت: انشاءالله همه قول هایی که در این زمینه داده می شود عملیاتی شود و هر چه قدر بتوانیم به معلولین خدمت کنیم خداوند را شاکر خواهیم بود. 
چمران عنوان کرد: ۱۴ آذر سالگرد شهادت شهید سرتیپ نجفی است و افتخار این را داریم که فرزند ایشان خانم نجفی همکار ما هستند، شهادت این شهید عزیر را گرامی می داریم. 
او تاکید کرد: امیدواریم در روز واپسین که کسی، کسی را نمی شناسد، همه شهدا شفعای ما باشند.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 15156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =