بازدید شبانه رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از مناطق ۲۱ و ۲۲

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران بازرسی در بازدید شبانه از مناطق ۲۱ و ۲۲، برخی موضوعات و پروژه‌های این مناطق را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در ابتدا ضمن بازدید از  پروژه‌های مشارکتی کمال‌الملک، نیلوفر و یاس منطقه ۲۱ ،در جریان مشکلات ، مسائل و چالش های موجود قرار گرفت  و بر هماهنگی با حوزه های ذیربط بمنظور تعیین تکلیف کردن و اتخاذ تصمیم در زمان مناسب تاکید کرد.

گودرزی همچنین از شهرک امین ناجا واقع در ناحیه ۴ منطقه ۲۲ بازدید کرد و مشکل وجود گودهای پر خطر و عدم اجرای شبکه فاضلاب این شهرک را مورد بررسی قرار داد .

لازم بذکر است از مشکلات فاضلاب منطقه ، عدم وجود سیستم فاضلاب شهری (اگو) بوده که هر مجتمع اقدام به تاسیس سیستم سپتیک برای خود کرده که با توجه به افزایش جمعیت و تعدد چاههای جذبی ، عدم نگهداری درست و نداشتن ظرفیت کافی مخازن ، در سنوات آتی فاضلاب برج ها به طبقات تحتانی، چاهکهای آسانسور و گودهای مجاور سر ریز می‌شود .

بازدید از مراکز اسکان کارگری و نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات اپراتور ١٣٧ نواحی در مناطق ٢١ و ٢٢ از دیگر موضوعات مورد رصد و ارزیابی رییس سازمان بازرسی بود. .

۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 15186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =