ماجرای قطع درخت چنار محدوده موزه ملی ایران

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۱۲ درباره علت قطع درخت چنار رو به روی موزه ملی ایران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار شهر، تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد درخت چنار رو به روی موزه ملی ایران شبانه قطع شده است و چرایی این اقدام از سوی برخی از کاربران و شهروندان مورد پرسش قرار گرفت.

علیرضا حسیبی رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۱۲ در گفت و گو با خبرنگار شهر، در تشریح علت قطع و سربرداری دو درخت چنار در محدوده موزه ملی ایران گفت: در معبر عمومی محدوده موزه ملی ایران دو اصله درخت چنار وجود داشت که یکی از آن ها به شکل کامل خشک شده بود که بر اساس رای کمیسیون ماده ۷ جهت جلوگیری از سقوط و آسیب به اموال و جان شهروندان قطع شد و دیگر درخت چنار نیز بر اساس رای موجود سربرداری شد.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۱۲ با تاکید بر این نکته که برخی مطالب ایجاد و پخش شده پیرامون این اقدام در فضای مجازی درست نیست، افزود: شهروندان می توانند رای موجود کمیسیون ۷ پیرامون قطع و رفع خطر این دو اصله چنار را در سامانه نهال کمیسیون ماده ۷ مشاهده کنند.

حسیبی افزود: شهرداری تهران سالانه برای حفظ، توسعه و آبیاری فضای سبز شهر تهران اقدام می کند و مطرح شدن مباحثی پیرامون قطع عمدی درختان از سوی شهرداری تهران صحت ندارد.

انتهای پیام/

۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 15287

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =