معرفی اعضای شورای هماهنگی فرهنگی،اجتماعی،هنر و ورزشی شهرداری تهران 

شهردار تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری، اعضای شورای هماهنگی فرهنگی،اجتماعی،هنری و ورزشی شهرداری تهران را تشکیل خواهند داد.

به گزارش شهر و به نقل از دبیرخانه شورای هماهنگی فرهنگی،اجتماعی،هنری و ورزشی شهرداری تهران؛ شهردار تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مدیرعامل موسسه همشهری، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران اعضای این شورا خواهند بود.

همچنین نرگس معدنی پور،زهرا شمس احسان و علیرضا نادعلی از اعضاء کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در این شورا حضور خواهند داشت. علاوه بر این، به منظور هماهنگی راهبردها و برنامه های اجرایی، بنا به ضرورت و ارتباط موضوع با وظایف سایر دستگاها و نهادها، از روسای آن ها نیز برای شرکت در جلسات این شورا دعوت به عمل خواهد آمد. 

شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی شهرداری تهران در راستای همسوسازی و یکپارچگی رویکردها و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران فعالیت خواهد کرد و با توجه به اینکه عالی ترین سطوح مدیران شهری در آن حضور دارند، در راستای چشم اندازها و سیاست های کلان مدیریت شهری به بررسی و اولویت بندی نیازهای فرهنگی و اجتماعی طرح ها و برنامه های فرامنطقه ای کلان شهر تهران اقدام خواهد کرد. 

از دیگر فعالیت های این شورا بررسی و تدوین برنامه های مشترک فرهنگی در جهت پاسخگویی به نیازهای شهر و هدایت تلاش ها برای هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی دولتی و غیردولتی و تقسیم مسئولیت و وظایف فرهنگی،هنری و اجتماعی بین مدیریت شهری و سایر دستگاه ها خواهد بود.

۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 15353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =