آتش سوزی در پاساژ علاالدین

ملکی جزییات حریق در یک باب واحد تجاری مجتمع علاالدین واقع در خیابان جمهوری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در تشریح جزییات آتش سوزی در پاساژ علاالدین واقع در خیابان جمهوری گفت: ساعت ۱۷:۵۹ دقیقه یک مورد حریق در مجتمع تجاری علاالدین واقع در خیابان جمهوری ، خیابان حافظ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد:۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه اعزام می شوند و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده می کنند در طبقه پنجم این پاساژ در یک باب مغازه موبایل فروشی به دلیل اتصال سیم برق کولر گازی آتش کوچکی ایجاد شده بود.

ملکی افزود : با توجه به اخطارهایی که در سال های گذشته مجتمع تجاری علاالدین دریافت کرده بود به گفته نگهبانان با شروع آتش سوزی زنگ اعلان حریق به صدا در می اید و نگهبانان به همراه کسبه با خاموش کننده های موجود در محل طبقه پنجم حاضر می شوند و آتش را خاموش می کنند.

وی بیان کرد: آتش نشانان که به محل حادثه می رسند محل را بررسی می کنند و بعد از اطمینان اطفا حریق و بی خطر بودن، مکان را تحویل کسبه می دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: مالکان پاساژ تجاری علاالدین در گذشته اقدام های ایمنی خوبی را انجام دادند و اگرچه این اقدام ها صد در صد نبود اما با تعامل و مراجعه به سازمان آتش نشانی و دریافت دستورالعمل ها ایمنی برخی از اقدام های مهم ایمنی را انجام دادند.

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
کد خبر: 15395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =