افتتاح نخستین خانه محیط‌زیست منطقه ۱۷

نخستین خانه محیط‌زیست شهرداری منطقه ۱۷ با حضور مسئولان شهری در سرای‌محله ابوذر افتتاح شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، نخستین خانه محیط زیست منطقه ۱۷ در سرای محله ابوذر غربی با حضور ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، علیپور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، جلال دوزنده شهردار ناحیه یک و مدیران شهری افتتاح شد.

ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۷ در این مراسم نهادینه سازی فرهنگ صیانت از محیط زیست را یکی از رویکردهای اصلی برنامه های این منطقه دانست و اظهار داشت:  تیم جدید مدیریت شهری مصمم است در راستای تحقق اهداف متعالی برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران و با  بهره مندی از ظرفیت ارزشمند شهروندان داوطلب و سازمان های مردم نهاد و اجتماع محور نسبت به فرهنگ سازی عمومی، شناسایی و حل مسایل شهری به ویژه معضلات محیط زیستی مانند چالش آلودگی هوا، پسماند و... گام های موثری بردارد.

او افزود: خانه های محیط زیست می توانند بستر مناسبی برای جلب مشارکت و توانمندسازی مردمی و تعامل مشترک مدیریت شهری و شهروندان منطقه ایجاد کند.

رشید علیپور معاون اجتماعی منطقه نیز در این باره گفت: راه اندازی خانه های محیط زیست در سطح همه محلات یکی از ماموریت های اصلی مشترک ستاد مدیریت و راهبری محلات و اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران است و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست را در دستور کار دارند.

او افزود: موضوع ارتقای دانش محیط زیستی و افزایش کیفیت زندگی شهری با مشارکت شهروندان بسیار ضروری و حایز اهمیت است.

۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 15420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =