اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران تصویب شد

لایحه «اصلاحیه بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران» با  20 رای موافق به تصویب رسید. 

 به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده، معاون معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران یکشنبه- ۲۱ آذر ۱۴۰۰- در سی امین جلسه شورا درباره اصلاحیه بودجه 1400 شهرداری تهران گفت: در سال ۹۹ عملکرد ۲۷ هزار میلیارد بوده ولی الان ۴۸ هزار میلیارد بسته شده که جای تامل دارد که به نظر می رسد کارشناسی نیست. درواقع عملکرد مبنایی است که بودجه سال بعد بسته شود. 
معاون معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران تاکید کرد: از شهردار تا بقیه برای موضوع بودجه تلاش می کنند. شهرداری هم امور روزمره را انجام می دهد و هم کار توسعه را پیش می برد. 
فروزنده با بیان اینکه ما با شورا دوگانه نیستیم و همه یک تیم واحد هستیم تا یک کار جدی را انجام دهیم، عنوان کرد: اگر رویکرد تحولی و انقلابی نداشته باشیم و ظرفیت های مردمی را فراهم نکنیم  حتما نمی‌ توانیم تحولی را در شهر ایجاد کنیم. 
او با اشاره به اینکه  ۷۰ درصد منابع ما در بودجه مربوط به شهرسازی است گفت: معاون شهرسازی به تازگی منصوب شدند و دیدگاه تحولی و گشایش دارند اما طبیعتا این موضوع زمان بر است. 
معاون معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با تاکید براینکه شهردار دستور دادند که معاونان شهرداری با کمیسیون ها و اعضای شورا تعامل کنند، بیان کرد: به معاونان اعلام شده با شورا در تعامل باشند و انتظار می رود که شورا هم این گونه باشد. 
در نهایت لایحه «اصلاحیه بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران» با  20 رای موافق به تصویب رسید. 
انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 15437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =