تسریع در روند احداث ایستگاه پردازش پسماند خشک در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از پیشرفت ۳۰ درصدی فعالیت عمرانی ایستگاه پردازش پسماند خشک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۷، رضا شنگی اظهار داشت: بعد از بازدید به عمل آمده از این پروژه در محله وصفنارد و بررسی های تخصصی، تسریع در روند احداث ایستگاه پردازش پسماند خشک در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است.

او به فعالیت انجام شده در این طرح پرداخت و افزود: در حال حاضر این پروژه محیط زیستی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اقدامات فنی و عمرانی شامل تخریب بنای فرسوده، گود برداری، آرماتور بندی و بتن ریزی در مساحت ۲۴۰ متر مربع به اجرا درآمده است.

شنگی ادامه داد: اسکلت بنای این طرح تا یک ماه آینده ااحداث می شود و طبق پیش بینی های انجام شده بهمن ماه سال جاری این طرح آماده بهره برداری خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با اهداف زیست محیطی شکل گرفته است که در صورت بهره برداری شاهد افزایش تفکیک پسماند خشک خواهیم بود، به طوری که در حال حاضر ۷ درصد پسماند خشک منطقه در چرخه بازیافت قرار می گیرد و در نظر داریم این آمار را به بیش از ۱۰ درصد برسانیم.

او اظهار داشت: یکی از معیارهای افزایش پسماند خشک و کاهش پسماند تر مشارکت شهروندان است که طبق آمارها در این زمینه شهروندان فعالیت های مختلفی انجام داده اند، به طوری که ۵ هزار و ۵۰۰ تن در ماه پسماند تر جمع آوری می شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش یک هزار تن در ماه مواجه هستیم.

۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 15453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =