پروژه های نیمه کاره در اولویت تخصیص اعتبارند

عضو شورای شهر تهران بر اولویت بندی و تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران - دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰- در مراسم افتتاح فاز نهایی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر و بهره برداری از پل اتصال بزرگراه امام رضا(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار گفت: امروز با افتتاح این پروژه یکی از گره های ترافیکی جنوب تهران باز می شود. تشکر ویژه دارم از معاونت فنی و عمرانی شهرداری که پس از اینکه در اواخر مهر ماه به شهردار تهران گفتم که تماس های مکرر مردمی در این باره داریم با انتخاب یک نیروی جوان در این حوزه باعث پیشرفت مناسب پروژه شد. پروژه ای که بیش از یک دهه ۹۰ درصد پیشرفت و در کمتر از ۵۰ روز ۱۰ درصد باقیمانده آن انجام و تکمیل شد.

این عضو شورا افزود: اراده دوره ششم این است که خدمت صادقانه بدون نمایش و شعار انجام دهد و گره های مردم را با اولویت بندی باز کند. اینکه در ماه چهارم شورا و ماه سوم حضور شهردار تهران افتتاح عمرانی داریم امید بخش است.

شربیانی ادامه داد: تعدادی از پروژه‌های نیمه کاره زیر ۲۰ درصد تا بهره برداری فاصله دارند و مردم از کارگاههای متوقف شده عمرانی خسته شدند و با اولویت بندی و تخصیص اعتبارات این طرح های نیمه کاره مانند سه راه باقر شهر با یک تلاش صادقانه و بی منت افتتاح می شوند.

او اضافه کرد: باید نگاه ویژه به شهرستان ری در مدیریت شهری و دولت باشد و نمایندگان مجلس نیز می توانند در بحث بودجه به ما کمک کنند.  چرا که ری از شهرستانهای ویژه و استراتژیک استان تهران است.

لزوم توجه ویژه به ری 

در ادامه حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: ری  ۲۲۰۰ کیلومتر مربع مساحت و  ۳برابر ۲۱منطقه دیگر تهران وسعت دارد اما بیشترین مشکلات تهران تحمیل به این شهر می شود. از شهرداری تشکر می کنم که این پروژه را در اولویت قرار گرفت. امروز ما ۳۲ هزار معتاد متجاهر و  زندانی را خدمات می‌دهیم و عمده این مراکز در ری قرار دارد. ۸ هزار تن زباله در اراضی ری دفن می شود و سه دوه توسعه بهشت زهرا را در این نقطه داریم . در ساماندهی آب های سطحی ۹۰ درصد بعد از آزادگان آلوده می شود و ۱۰ درصد در ری ، همچنین ۳۰ سال است بافت فرسوده نفرآباد بلاتکلیف است.

توکلی افزود: امیدواریم توجه ویژه ای به ری شود و اختیارات ویژه ای به شهرداری ری  داده شود. با همراهی مدیریت شهری تلاش می کنیم سطح خدمات دهی به مردم را بالا ببریم و سایر پروژه ها را نیز در اولویت قرار دهیم.

تسهیل دسترسی های محلی نجفی رستگار با تملک ۴۵ ملک معارض

در ادامه این برنامه پل غیرهمسطح ثامن در تقاطع بزرگراه امام رضا(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار  به صورت آنلاین و برخط توسط شهردار منطقه ۱۵ افتتاح شد. سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ درباره این پروژه گفت: این پروژه تسهیل کننده ارتباط زائرین امام رضا(ع) که از محدوده شرق کشور به تهران می آیند می شود و زمان سفر آنها را ۲۰ دقیقه کاهش می دهد و ترافیک افسریه، مشیریه و رضویه و هاشم آباد را کاهش می دهد. 

شهردار منطقه ۱۵ افزود: دسترسی های محلی اتوبان نجفی رستگار در محلات رضویه و مشیریه ایجاد نشده و با تملک ۴۵ ملک امکان دسترسی های محلی این محلات ایجاد خواهد شد. همچنین در موقعیت همین تقاطع غیر همسطح با اعتبار ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان می توانیم معارضین ملکی برای دسترسی به اتوبان شهید شوشتری را رفع کنیم تا اتوبان امام رضا (ع) و تقاطع ثامن به اتوبان شهید شوشتری تا پادگان قصر فیروزه وصل شود. پروژه ای که ۸ سال است رها شده است.

انتهای پیام

۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 15461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =