تمامی انتصابات در این دوره مدیریتی از بدنه شهرداری صورت گرفت

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه۷ با حضور حسین نظری معاون امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٧، در ابتدای این مراسم حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و تقدیر و تشکر از زحمات سمیه حاجوی، شهردار پیشین منطقه گفت: در سایه جمهوری اسلامی بسیاری از مفاهیم معنای دیگری گرفتند؛ از جمله کلمه سرباز و مرد میدان، که شهید سردار سلیمانی توانست به هر کدام از این مفاهیم معنی جدیدی ببخشد.
نظری تغییرات بدنه مدیریتی را لازمه تداوم جریان خدمت برشمرد و تاکید کرد تا "کارمحوری" در سایه رضایت مردمی و "شهروند محوری" سرلوحه فعالیت های شهری قرار گیرد.
او با اشاره به تجربه و تخصص آبادیان، شهردار جدید منطقه گفت: فرصت هایی که برای خدمت به مردم وجود دارد را باید غنیمت بشمریم تا خدمتی ماندگار داشته باشیم.
او گفت : تمام تلاش مدیریت شهری جدید بر این بوده است که مدیران شهری از بدنه شهرداری انتخاب شوند و در این ارتباط به شهرداران مناطق تاکید شده است که مدیران و معاونین خود را از نیروهای همان منطقه و داخل شهرداری انتخاب کنند.
معاون هماهنگی و امور مناطق ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات سمیه حاجوی ابراز امیدواری کرد تا آبادیان با بهره مندی از تجارب سنوات گذشته و با بکارگیری ظرفیت و توانمندی نیرو های خدوم و زحمتکش شهرداری این مسیر را ادامه بدهد و در نهایت رضایت پروردگار و همشهریان بزرگوار تهرانی را فراهم کند.
در ادامه مراسم نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران از زحمات خانم حاجوی تقدیر و تشکر و بیان کرد: کار در شهرداری یک کار جمعی است.
آبادیان گفت: امیدوارم با همکاری همه پرسنل منطقه خدمات شایانی به شهروندان ارائه کنیم تا بدین وسیله رضایت خدای متعال از مدیریت شهری و نهایتا شهروندان تهرانی فراهم شود.
در بخش دیگر این مراسم، سمیه حاجوی شهردار سابق منطقه ۷ عنوان کرد: در مدت ۵۱ ماه توفیق خدمت در شهرداری منطقه، با کمک معتمدین و نهادهای مردمی و بسیج و سپاه و همکاران خوبم سعی در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان منطقه داشته ایم.
او خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین اقدامات انجام شده می‌توان به بازسازی ۱۳ هزار بافت فرسوده و افزایش فضای سبز منطقه به وسعت ۲۰ هزار متر مربع اشاره کرد.
حاجوی در ادامه بیان کرد: امیدوارم در قرار خدمت طبق منویات شهردار تهران در دوره جدید مدیریت شهری، همکاران خوب منطقه ٧ بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.
او با بیان اینکه تمامی انتصابات در این دوره مدیریتی از درون خود منطقه انجام گرفته از همکاری همه همکاران، معاونین، شهرداران نواحی و روسای ادارات تشکر کرد و گفت: حضور آقای آبادیان برادر ارزشی و آشنا به شهر و مدیریت شهری باعث افتخار منطقه خواهد بود و انشالله منشا خیر و برکات باشد.
در پایان مراسم حکم آبادیان توسط نظری معاون هماهنگی و امور مناطق اهدا شد و از خدمات و زحمت های خانم حاجوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 15491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =