اعلام آمادگی مردم برای اجرای ۲۰۰۰ مراسم در سالگرد حاج قاسم/ شهرداری از این برنامه‌های خودجوش حمایت می‌کند

شهردار تهران گفت: عمده کار مراسمم سالگرد حاج قاسم سلیمانی مردمی است و شهرداری در قامت یک کمک کننده و پیروی از موج مردمی در میدان ظاهر خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه اولین جلسه ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی - ۲۵ آذر ۱۴۰۰-  در جمع خبرنگاران گفت:ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در بالاترین سطح در شهرداری تشکیل شده است. تمام سطوح شهرداری اعم از مناطق و نواحی و مجموعه‌های مختلف شهرداری به ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی پیگیر برگزاری یک بزرگداشت و حرکت جدی مردمی هستند. اساس کار، کار مردمی است. هر چند حق حاج قاسم ادا نخواهد شد اما تلاش می کنیم که ما هم گامهایی در این جهت برداریم.
شهردار تهران افزود: قریب به دوهزار برنامه در سطوح مختلف در نظر گرفته‌شده و عموما هم این برنامه ها مردمی هستند و ما نیز وظیفه خود را پیگیری و حمایت از این برنامه های مردمی و خودجوش می دانیم. 
شهردار تهران افزود: امیدواریم در تشییع پیکرهای پاک شهدا مثل همیشه شاهد خلق یک حماسه باشیم و ان شالله روح حاج قاسم مدد دهد و تهران عزیز بار دیگر به پا خیزد تا گوشه ای از دین بزرگی که حاج قاسم بر گردن ما دارد را ادا کند.
زاکانی ادامه داد: در نقاط مختلف در طول هفته برنامه ها انجام می شود هر چند اساس کار در ستاد مرکزی به مسئولیت فرزند بزرگوار حاج قاسم انجام می شود. عمده کار، مردمی است و شهرداری در قامت یک کمک کننده و پیروی از موج مردمی در میدان ظاهر خواهد شد. 
او بیان کرد: حاج قاسم بنده خوب خدا بود و به همین دلیل خدا به او این همه عزت و عظمت داد و منشا خیر و بزرگی امت اسلام و به ویژه ایران عزیز شد. 
انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: 15591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =