برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در منطقه ۲۲

به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، مراسم قدردانی از زحمات تلاشگران و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل و رانندگان نمونه در امر خدمت‌رسانی به شهروندان، با حضور وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲، سرهنگ کرمی رئیس پلیس راهور منطقه ۲۲ و سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ وحید رضا محمدی ضمن تبریک به مناسبت روز ملی حمل و نقل عمومی به تمامی تلاشگران این عرصه ضمن اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل عمومی در کشور گفت؛ این روز بهانه‌ ای است تا از خدمات شایسته رانندگان حمل و نقل همگانی و زحمت‌کشان این حوزه، که نقش بسزایی در امنیت رفت و آمد  شهروندان دارند،  تجلیل شود.
شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به وجود چهار اتوبان اصلی شهر تهران در این منطقه و تعامل همکاری نزدیک مدیران و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل و پلیس راهور با مدیریت شهری منطقه بیان کرد: این همکاری باعث شده سطح رضایت مندی شهروندان در شهر تهران افزایش یابد.
او ادامه داد: تمایل مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در گرو میزان رضایتمندی آنها است و رعایت حریم شهروندی و حفظ آداب اسلامی و اجتماعی در حین انجام کار یکی از تعهداتی است که رانندگان شریف ناوگان حمل و نقل عمومی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
سرهنگ کرمی رئیس پلیس راهور منطقه ۲۲ نیز در این نشست ضمن قدردانی از مدیریت شهری منطقه ۲۲، بر تعاملات بیشتر در جهت رفع مشکلات شهروندان و بستر سازی با هدف ارتقاء کیفیت خدمات حمل و نقل منطقه تاکید کرد.
در این جلسه سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲۲ با اشاره به نامگذاری روز ملی حمل و نقل در کشور در جهت آگاه سازی جامعه و اهمیت نقش و جایگاه حمل و نقل گفت: یکی از گزینه های مهم یک شهر پویا، داشتن حمل و نقل پویاست و باید با هم افزایی، هم فکری و تلاش مضاعف دست اندرکاران حمل و نقل کشور، شهر تهران و منطقه ۲۲ به این مهم دست یابیم.
گفتنی است؛ در این جلسه از روسای تاکسیرانی و اتوبوس رانی منطقه، رانندگان و کارشناسان نمونه این حوزه قدردانی شد.

۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 15624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =