بهسازی فضای سبز ۹ محور در منطقه ۱۵

در قالب طرح تحول نگهداشت شهر، عملیات بهسازی فضای سبز ۹ محور در کوچه محل سکونت خانواده معظم شهدا به منظور ایجاد فضای مطلوب شهری، زیباسازی منظر شهری و افزایش رشد درختان شهر به اجرا درآمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به برکت نام معظم شهدا طرح جهادی تحول نگهداشت شهر در معابر منتهی به منازل خانواده معظم شهیدان  همت آبادی، فخارنیا، فرقانی، بجستانی، نعمتی، مولایی پرچینی، قربانی، هداوند حیدری و کوچه های پیرامون آن محدوده  در نواحی هفتگانه به اجرا درآمد.

او در ادامه به اقدامات اداره فضای سبز در این طرح اشاره کرد و گفت: کندو کوب و کاشت نهال، نظافت و مرتب سازی فضای سبز، تشتک گذاری درختان، به زراعی، رفع خطر احتمالی درختان، رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله، نخاله کشی، برداشت خاک مازاد، تعویض خاک آلوده، ترمیم تشتک ها، کاشت درخت، هرس درختان و درختچه ها و کود دهی و سمپاشی از جمله این اقدامات است.

صباغ افزود: این عملیات توسط نیروهای کارشناسی و کارگری آموزش دیده با بهره گیری از تجهیزات لازم در قالب  اکیپ ها به صورت هماهنگ انجام شد.

او اضافه کرد: تمام نکات ایمنی نظیر جمع آوری و انتقال سریع سرشاخه ها در حین اجرای کار و نیز تجهیز کارگران به وسایل ایمنی انجام شده تا از بروز مشکل احتمالی جلوگیری شود.

شهردار منطقه ایجاد احساس تغییر و تحول کوچه های شهر از منظر شهروندان را از مهمترین اهداف این طرح دانست و از شهرداران نواحی خواست تا با انجام این طرح به دنبال افزایش میزان رضایت شهروندان از مدیریت شهری باشند.

۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 15660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =