مرکز محله «درخشان» در محله اتابک افتتاح شد

مرکز محله "درخشان" با حضور معاون شهرسازی و معماری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان نوسازی تهران و شهردار منطقه ۱۵ به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری با بیان این که مرکز محله درخشان با هدف جبران کسری سرانه خدمات بهداشتی، درمانی و فضای سبز در محله اتابک احداث شده است، گفت: وجود فضاهای رها شده، بی دفاع و ناامن ناشی از تملک های پراکنده در سال های گذشته و همچنین کم بودن سرانه‌های بهداشتی و درمانی در محله اتابک، مشکلاتی برای اهالی و ساکنان محله ایجاد کرده بود که ساماندهی فضاهای رها شده در این محله به عنوان ظرفیتی برای جبران کمبودهای خدماتی و رفع مشکلات اهالی، در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار گرفت.
او افزود: مرکز محله درخشان یکی از پروژه های بهسازی محیطی سازمان نوسازی شهر تهران با عرصه مداخله ۴۰۰ متر مربع در تقاطع کوچه شهید گودرزی و کوچه شهید قدرتی در محله اتابک واقع شده است.
 در فضای سرپوشیده این مرکز محله، ساختمانی یک طبقه با ۴ اتاق به منظور ارائه خدمات سلامت و بهداشت به ساکنان محله احداث شده و فضای سبز، مبلمان شهری، میز شطرنج و آبنما از دیگر امکانات این مرکز محله است.

۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 1569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =