برپایی همایش ورزش صبحگاهی شهروندی در بوستان ولایت

بوستان بزرگ ولایت صبح امروز ۲۹ آذر میزبان شهردار منطقه ۱۹، معاون ورزش آقایان، معاون ورزش و تفریحات بانوان و معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از شهروندان این منطقه در همایش بزرگ ورزش صبحگاهی شهروندی بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با حضور در این همایش که در راستای پویش دوشنبه های ورزشی و  با هدف افزایش نشاط، تندرستی و سلامت شهروندان جنب قلعه شادی بوستان ولایت برگزار شد، ضمن قدردانی از سازمان ورزش شهرداری تهران در راستای اجرای این پویش به فروکش کردن بیماری کرونا اشاره و اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح ها و  برنامه های متنوع در حوزه ورزش گامی در جهت سلامت عمومی و رشد و توسعه ورزشی همگانی برداریم.
به گفته او؛ با توجه به تأکید ویژه شهردار تهران،  افزایش نشاط اجتماعی در منطقه و توسعه ورزش در ابعاد مختلف  در دستورکار قرار دارد.
شهردار منطقه ادامه داد: تلاش خواهیم کرد عرصه ورزش را در ابعاد مختلف در منطقه توسعه دهیم و اماکنی که در سال های گذشته به دلایل مختلف تعطیل شد را با همکاری سازمان ورزش شهردای تهران در آینده نزدیک دوباره فعال کنیم تا در حوزه توسعه ورزش محسوب می شود، نقش خود را ایفا کنیم.
در پایان این برنامه تندیس ویژه پویش دوشنبه های ورزشی از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران درراستای حمایت از ورزش در این منطقه به شهردار منطقه۱۹ اهدا شد.
براساس این گزارش همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با گردهمایی ایستگاه های ورزش شهروندی و حضور فعال شهروندان و مسئولین حاضر، مربیان ایستگاه های تندرستی و ورزش های زورخانه ای همراه با اجرای حرکات دسته جمعی و نرمش صبحگاهی برگزار شد. در این همایش علاوه بر اجرای ورزش باستانی رقابت های مختلف ورزشی در رشته های دارت، طناب کشی و پرتاب حلقه به همراه اهدای جوایز برگزار شد.
 

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 15715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =