۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 15719

چادرخواب‌های اطراف بیمارستان‌های منطقه ۶ به همراه‌سرا دعوت شدند

افتتاح دو همراه‌سرا در منطقه ۶ در آینده نزدیک
چادرخواب‌های اطراف بیمارستان‌های منطقه ۶ به همراه‌سرا دعوت شدند

شهردار منطقه ۶ گفت که همراهان چادر خواب بیماران مستقر در بیمارستان‌های منطقه، به همراه‌سراها دعوت شدند و متقاضیان جدید پس از شناسایی در فرایند اسکان قرار خواهند گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶؛ مسعود رنجبریان شهردار این منطقه گفت: پیرو دستور شهردار تهران و در راستای اجرای طرح زمستان گرم، همراه سرای جوادالائمه  و سوله مدیریت بحران پارک لاله آماده میزبانی از همراهان بیماران مستقر در بیمارستان های منطقه شش است.

او ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به آغاز فصل سرما، همراهان بیمارانی که به صورت چادر خواب در اطراف بیمارستان مستقر بودند به همراه سرای منطقه دعوت شدند و ما دیگر شاهد چادرخوابی این عزیزان در اطراف بیمارستان نیستیم و متقاضیان جدید پس از شناسایی  در فرایند اسکان قرار خواهند گرفت.

رنجبریان ادامه داد : طبق هماهنگی و اقدامات انجام شده با مسئولین بیمارستان ها قرار بر این شد تا روند  پذیرش و درمان این عزیزان تسریع شود تا در شهر تهران دچار سردرگمی و اسیب و انتظار بیهوده نشوند.

شهردار منطقه ۶ عنوان کرد: بزودی دو همراه سرای جدید با امکانات مناسب در این منطقه افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 15719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =