هوشمندسازی مهمترین برنامه مدیریت جدید شهری است/ ۱۳ فرایند شناسایی و اصلاح می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری گفت: مدیریت شهری جدید باور دارد که مهم‌ترین برنامه‌ای که باید دنبال شود هوشمندسازی است.

به گزارش خبرنگار شهر لطف‌الله فروزنده، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در مراسم آیین اعطای نخستین پروانه اپراتوری پایش هوشمند حریق ساختمان‌های تهران، با بیان اینکه مدیریت شهری جدید باور دارد که مهم‌ترین برنامه‌ای که باید دنبال شود هوشمندسازی است، اجرای این طرح را در سه سطح عنوان کرد و گفت: سطح نخست، شهرداری باید هوشمند شود و به عنوان معاونت برنامه‌ریزی معتقدیم باید فرایندها را اصلاح کرد و تاکنون ۱۳ فرایند شناسایی شده است.

به گفته او؛ سطح دوم، هوشمندکردن شهر و سومین سطح هم آشنا کردن شهروندان و ایجاد فرهنگ استفاده از ظرفیت هوشمند در تهران است. درواقع برنامه ما در مدیریت جدید شهری، اصلاح فرایندها، هوشمندسازی و ایجاد بستری برای استفاده شهروندان از این ظرفیت است تا در آینده انقلابی بزرگ در شهر شکل بگیرد.

معاون شهردار تهران با توضیح اینکه کلانشهرها و به خصوص شهر تهران بدون هوشمندی قابل اداره کردن نیست، گفت: با این حال هوشمندسازی نیاز به مطالبه عمومی و گفتمان دارد. در این مسیر، از سوی معاونت برنامه‌ریزی چه از لحاظ بودجه و چه منابع انسانی به طور جدی از بخش هوشمندسازی حمایت خواهند کرد.

فروزنده، حل مشکلات شهر را بدون مشارکت مردم امکان پذیر ندانست و افزود: باید به مردم اعتماد کرد و هر جا به مردم اعتماد شد کارها به درستی انجام شده است.  

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 15722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =