افزایش یک و نیم برابری مشتریان میادین تره‌بار در طرح فروش ویژه شب یلدا

با اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا» در ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره‌بار پایتخت، شاهد استقبال کم‌نظیر شهروندان از این طرح هستیم و بر اساس تعداد نوبت‌های خرید انجام شده، تعداد مشتریان این مراکز به حدود یک و نیم برابر ایام مشابه در ماه گذشته افزایش یافته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ میادین و بازارهای میوه و تره بار تنها یک روز مانده به شب یلدا، شاهد حضور چشمگیر شهروندان برای تهیه انواع محصولات مورد نیاز خود برای طولانی‌ترین شب سال هستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیداتی نظیر ذخیره‌سازی و کوه‌چینی انواع محصولات، خود را برای این ایام آماده کرده بود، هم‌اکنون در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار، محصولات مختلف به اندازه کافی وجود دارد و شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر، میوه و تره بار و سایر محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه نمایند.

براساس این گزارش؛ با وجود افزایش تقاضا در روزهای اخیر و نوسانات قیمت میوه و تره بار در سطح شهر، قیمت انواع محصولات در میادین میوه و تره بار از هفته گذشته تا کنون ثابت بوده و نسبت به هفته قبل هیچ تغییری نداشته است.

گفتنی است، میوه‌های موسوم به میوه‌های یلدایی شامل هندوانه چیتی با قیمت هر کیلوگرم ۵۶۰۰ تومان، هندوانه مینابی و محبوبی با قیمت هر کیلوگرم ۶۶۰۰ تومان، انار با قیمت هر کیلوگرم ۱۶۲۰۰ تومان، ازگیل با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان و خرمالو با قیمت هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند که قیمت این ۴ نوع میوه نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر ۳۷ درصد پایین‌تر است، ضمن اینکه قیمت انواع میوه‌ها در این مراکز نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر ۴۱ درصد کمتر است.

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 15727

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =