تقدیر از رانندگان برتر منطقه ۷ همزمان با روز ملی حمل و نقل

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ٧ از برگزاری مراسم تقدیر از رانندگان برتر این منطقه همزمان با روز ملی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٧، حمیدرضا رنجبر با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل از رانندگان برتر و همچنین افراد تاثیرگذار در معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه  در طی مراسمی تقدیر شد.

او در ادامه تاکید کرد: همکاری صمیمانه ادارات ناوگان حمل و نقل و پلیس راهور و همچنین اجرای طرح های ویژه فرهنگی تنها بخشی از دلایل اصلی روان سازی ترافیک و کاهش آمار تصادفات منجر به فوت در این منطقه بوده است.

در ادامه این مراسم سرهنگ مشهدی رئیس پلیس راهور گفت: با حضور پر رنگ رانندگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خویشتن داری و ارتباط مناسب با شهروندان منجر به استفاده بیشتر مسافران از وسایل حمل و نقل عمومی و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوا می شود. از همین رو امید است برگزاری مراسمی از این دست موجب انگیزه مضاعف در جهت تلاش در حوزه حمل و نقل شود.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور رئیس پلیس راهور، معاون حمل و نقل و ترافیک، شهردار ناحیه ۴ و جمعی از مدیران منطقه در سالن کنفرانس برگزار شد.

۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 15762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =