معابر محلی منطقه ۱۴ بهسازی شد

شهردار منطقه۱۴ از تداوم طرح تحول نگهداشت شهر در محله‌های این منطقه تا ۲۲ دی ماه با محوریت کارویژه‌های موضوعی و ارزیابی مستمر ماموریت‌های شهری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان این خبر گفت: طرح تحول نگهداشت در محلات ۲۱ گانه این منطقه در جریان است و کارویژه های موضوعی از جمله بهسازی معابر منازل خانواده های معظم شهید، ساماندهی کارگاه های عمرانی، مبارزه با جانوران موذی، جمع آوری خودروهای  اسقاطی، ایمنی بوستان ها، احصا و رفع نقاط آبگیر، ساماندهی المان های ترافیکی و شهری با حساسیت ویژه تری انجام می شود.
سالاری پور به جمع آوری خودروهای رها شده و اسقاطی در ناحیه ۲ این منطقه اشاره کرد و افزود: کارویژه ها بر اساس رسیدگی به درخواست های شهروندی تعریف می شود چرا که برخی از این مسائل موجب نارضایتی شهروندان و کاهش امنیت در محلات شده است.
او با اشاره به اینکه بیشترین درخواست شهروندان به لکه گیری آسفالت اختصاص داشته است، گفت: در راستای طرح تحول نگهداشت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع لکه گیری آسفالت برای بهسازی معابر انجام شده است و بیش از ۱۶۰ مشکل عمرانی در محلات این منطقه مرتفع شده است.
سالاری پور در پایان آراستگی منظرشهری، ارتقاء کیفی سطح خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی مردم دارالمومنین تهران را مهمترین اهداف طرح تحول نگهداشت برشمرد و یادآور شد: پایش و ارزیابی مستمر فعالیت ها و ماموریت های تعریف شده از نقاط قوت این طرح است و شهروندان می توانند با ثبت نقطه نظرات خود از طریق سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸، مدیریت شهری را یاری کنند.

۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 15772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =